I had it coming

För någon vecka sedan då jag var hemma i Vrigstad satt jag och mamma och pratade om resan som väntade oss. Pappa kom och satte sig jämte oss i soffan och då sa mamma:
- Jag vill inte prata om resan för mycket, då jag är rädd att pappa är lite ledsen för att han inte får följa med.
Jag svarade:
- Själv sjunger jag en liten trudelutt för Christian varje morgon om hur härligt jag ska ha det i soliga Egypten!
EX. Jag ska till Egypten, det ska inte du!! Ha- ha- ha- ha- ha -ha!
(melodin är den som man brukar använda då man retas med någon)

Jag börjar nu misstänka att denna akuta blindtarmsoperation kan vara ett lysande exempel på talesättet - "synden straffar sig själv" eller varför inte - " Somliga staffar Gud genast"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback