Beutiful weather, here I come

Ok, ok pappa Sigge! Tagga ner!
Som du säkert vet så har jag haft lite att stå i på senaste tiden!
Plus att när man väl kommer hem efter att tjänat sitt levebröd så är denna burk allt som oftast blockerad av min alldeles egen datanörd... Kan väl bara ännu en gång lova att jag ska bättra mig. (håller fingrarna i kors bakom ryggen)

Har som sagt vart en hel del jobb nu sista tiden.. allt detta i väntan på nyanställningarna.. å nu när nyanställningarna har skett så verkar det som att mina tjänster ej längre efterfrågas! Trist, trist!
Lugn, lugn.. lite tider har jag fått men det är nog slut på det lyxiga livet man har levt ett tag... Blir väl till att åtar igen slänga sig med frasen att man är en fattig student... å nudlar smakar ju helt ok även om näringsvärdet inte är det högsta!

Efter cirka ett halårs slit så har jag ändå bestämt mig för att unna mig en restresa.. sällskapet består av min kära mor som även hon tyckte sig behöva lite avkoppling med sol och bad på varmare breddgrader! Vecka 48 bär det av.. ingen bastämd destination ännu.. Vi har is i magen och försöker vänta in de låga priserna.. (snåla smålänningar som vi är)

Längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback