VÄRDEKASST!

Jag vet inte riktigt vad man ska kalla det..
Otur kanske?
Nja..
Då har jag riktigt, riktigt mycket otur nu för tiden..
Jag kallar det ödet..Mitt öde är att allt bara ska vara elende!

I fredags skulle jag och Christian gå på musikal i Göteborg.
Jag hade sett fram mot det här eftersom jag i princip inte gjort något roligt nu på ett flertal månader..
Men nu var det så att ungen, vars far Christian ska vara stand in för i HAAKS, tydligen har beslutat sig för att han/hon inte vill stanna kvar i magen tre veckor till..
Så Christian fick ta sitt pick och pack och dra till Uppsala för att spela i helgen..

Slutsats:
Ingen musikal, ingen Christian --> ensam Karin --> Karin åkte (i snöstorm ska tilläggas) till Småland med tanken att:
- Jaja, så kan det gå. Vi siktar på mycket nöje den 22 februari istället när det blir en mindre kävesta- get- together, då Scaramanga ska spela i Göteborg.


På fredag kvällen (då jag egentligen skulle befunnit mig i publiken på Footloose) tog jag en sväng ut på nätet och gjorde det jag brukar göra. Det inkluderar att gå in på högskolekontot och se efter om mitt resultat från mikrotentan hade kommit in. Det hade det.. TYVÄRR!
Det va bara att regestrera sig till omtentan.. som bara RÅKAR äga rum kl 9.00 den 23 februari.

Slutsats:
Karin kan inte åka till Göteborg för att se Scaramanga och träffa gamla kompisar då hon dan efter ska upp tidigt och skriva en omtenta som hon absolut inte var förberedd på för att hon tyckte att det kändes bra när hon skrev den!!


HELT VÄRDEKASST!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Karin, kära Karin. Tänk vad underbart när du fixat tentan och allting vänder. Tänk på allt kul som händer när våren kommer och tänk vad livet blir lätt när fåglarna börjar kvittra;) Blir snart bra:) Cross my fingers. Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback