Tiden rusar

Jag är helt snurrig!
Vad är det för dag? Vilken vecka?! Är det inte två veckor kvar till jul?!
Nähe?! Va?!! Är det bara 5 dagar kvar till tenta?!!!!!! HUJEDAMEJ!
Vart tar dagarna vägen?!!!!

Igår var mamma, pappa och lillebror här. Överraskade dem med lussekatter (alias lusseskatter i vårt hem) som jag och min bättre hälft bakade i fredags. Sedan var vi iväg på stan och köpte julklappar. Eller jag köpte inga julklappar. Familjen gjorde det. Vad jag pysslade med vet jag inte, men jag var helt slut när vi kom hem! Då lagade jag och Chris en riktig brakmiddag till dem innan de begav sig tillbaka till de småländska markerna. Lyckad dag! Men jag tänker inte gå på stan igen på länge! (Nåja, kanske en liten sväng på mellandagsrean)
Sen var det ju idol-final! Heja Kevin frist humör!! (Det minsta man kan säga. Grabben skrattar ju precis hela tiden!)
Värdig vinnare! Å sjunga kan han ju! Vi gillar Kevin!! Kevin är bra skit!
Men var det någon mer som tyckte att vinnarlåten lät lite bekant?
Nedan följer mitt starkaste minne ur årets idol-tävling:



(Börjar nästan lipa ju!)


Idag har jag jobbat och nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Borde plugga men vem orkar det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback