Beroende

Jag saknar min pojkvän!!
Typ femte helgen i rad han är på äventyr utan mig... Jag kan ju inte klandra honom att han vill hitta på något när jag jobbar var helg..men det är så himla mycket värt att få komma hem till någon efter en tuff dag på jobbet som den här. Somsagt både klubbhelg och juletider = apmycket folk. Idag var det konstant kö till båda kassorna under de sex timmar vi hade öppet.
Då skulle man behövt någon som hade mat klar när man kom hem helt utsvulten och lite fotmasage hade ju inte vart dumt!

Men jag har upptäkt att jag lider av någon lustig Christianabstinens när han är borta från mig. Om jag vet att jag inte kommer få träffa honom på hela helgen så räcker det med att han vart borta i tio minuter innan puss-suget kommer. Kram-suget ska vi inte tala om! Det liksom värker i kroppen av saknad. Det är så himla jobbigt att somna alldeles ensam i sängen!
Man är ju en vanemänniska liksom!!
Jag har definetivt skapat ett Christian-beroende!




Marit Larsen... Im adicted to you too!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback