Ambitiösa jag

God förmiddag!
Har har stora planer för dagen med de ska jag inte avslöja här. Det är en överraskning till mina kära föräldrar då de kommer på besök på fredag! Haha.. nu blir ni nyfikna va?!
Jo.. mamma och pappa kommer på fredag.. dels för att vi ska hinna ses innan jul och dels för att... hmm... vet inte nån annan anledning.. De skulle passa på att handla lite julklappar också.. jag får väl följa med å peka på vad jag skulle vilja ha.. annars vet jag inte vad jag ska göra! Jag är ju som sagt färdigjulklappshandlad!! (härligt nytt ord)

Jag är överhuvudtaget inne i en ambitiös fas just nu... har pluggat massor de senaste dagarna och vips ser det omöjliga inte så omöjligt ut längre!
Ikväll är det sista föreläsningen inför tentan i juridisk översiktskurs, som ligger efter jul. Ska gå igenom några gamla tentor.. så det gäller att spetsa öronen ikväll! Kommer säkert gå bra.. den tentan har jag inte ens börjat oroa mig för ännu..
Just nu ligger all fokus på textil materiallära...riktigt roligt när man väl sätter sig in i det!

Har även börjat planera lite smått för nyårsmiddagen.. men de planerna kan jag ju inte avslöja här heller! Förrätt och dessert är iaf bestämda och det känns mycket bra... Tur att man har en mästerkock till pojkvän, annars vet jag inte hur det skulle gå!

Kommentarer
Postat av: kristin

låt inte din pojkvän ta hand om värmning av glögg bara, det skötte han inte så bra sist :)

2008-12-13 @ 11:57:22
Postat av: Kaain

Vadå då? Wokad glögg funkar väl utmärkt ;)

2008-12-13 @ 17:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback