Jennie i kassa 2!

Idag skulle jag ner på stan..
Först och främst för att inhandla något att förtära på morgondagens förfest men ni vet ju hur det är..
man ska ju bara kolla liiite i klädaffärerna också..
Detta kollande resulterade i hela fem stycken inköp:
- Sånna där fiffiga klädkrokar man kan hänga över dörren från Åhlens.
- Örhängen, till utgångsutstyrseln, från Glitter.
- "Tack för att du har stått ut med mig i 364 dagar"- present till Christian i form av en tröja från Jack&Jones.   
- "Tack för att du jobbade och slet hela sommaren"- present till mig i form av tröja + kofta från MQ, då min sista lön kom in på kontot i dagarna!
 
Måste även skriva ett tack till expediten på MQ som verkligen gjorde min dag med sitt käcka och strålande humör. Innan jag träffade henne var jag surare än en skurtrasa.
Kunde inte någon talat om för mig att det skulle va marknad nere på stan idag?! Alla Borås stads pensionärer och barnfamiljer satte idag tempot och det var inget racertempo ska gudarna veta!
Solen som var framme när jag steg utanför husknuten lyste numera med sin frånvaro och blåsten visade på att om man hade hatt på sig så fick man nog hålla i den.
Allt hade nog inte vart så himla farligt om inte Christian hade lämnat mig tidigare på morgonen...för att åka och spela poker och dricka öl med ett gäng grabbar i Göteborg.
Samt att jag hade dundrande huvudvärk.

Summasummarum:
Alla dessa faktorer ledde till enorma minusmuskler i min i vanliga fall ganska glada nuna och det hade garanterat fortsatt så hela kvällen och natten om inte den här käcka expediten hade varit så in i bomben trevlig!
Det var annat det än expediten på kicks i måndags..otrevliga, ovänliga, ohjälpsamma bimbo!
Iallafall..tack Jennie i kassa 2 på MQ i Borås! You made my day! 

-------------------------------------------------------------------------------------

Ni som uppmärksammade att jag skrev något om att min karl hade stått ut med mig i 364 dagar så har ni kanske redan räknat ut att vi imorgon har vart tillsammans i ett år!
Det har vart ett helt underbart år och jag hoppas på att det ska bli många, många, många fler!
Jag blir en bättre människa tillsammans med honom.
Hos honom är jag underbar.
Det är ju inte så konstigt...för man blir ju tydligen som man umgås! ;)

Slut på kärleksdravlet!

------------------------------------------------------------------------------------

Då så. De som sitter löst i idol?!
Av killarna tror jag att det är Michel och hoppas att det även är Knut.
Av flickorna..ja..Tamela av den enkla anledningen att hon sjunger falskt mest hela tiden..å sen står det mellan Evelina och Gathania tror jag.

Om en timme får vi se..

chipp å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback