idol

Eftersom jag har flyttat till en stad där jag inte känner en enda människa och läser nått så trevligt som kvällskurser som gör att jag inte kan knyta nya vänskapsband påmitt vanliga vis (nämnligen någon typ av lagsport) så har jag i år följt uttagningen till idol med ett närmast sjukligt intresse..

Jag kanske inte ska döma eftersom jag själv garanterar inte skulle göra det bättre själv.
Men efter gårdagens program måste jag säga att brudar.. sorry..ni är inte ens värda namnet krattor!
Okej..Marie och Amanda.. ni är bra!
Men jag tror ändå att årets två finalplatser kommer att gå till killarna!

Favoriter där.. Ja..Mattias får jag väl säga!
Sjunger sjukt bra.. men han borde snart ge mig en låt med lite pondus i.. fjortistjejerna kanske går på det.. men för mig räcker det inte med att vara vrålsnygg..

Största favoriten..Andreas! Vilken helmysig helyllekille! + att han förra gången sjöng en låt med pondus!

Ikväll vill jag att Knut åker ut!
Han äcklar mig!

Nä.. nu ska jag ta plats i soffan och hissa och dissa en timme eller så..

Kommentarer
Postat av: Rebecka Reebo

Jag är helt fast jag också.. i idol alltså, eller i alla fall lite mer än vad jag hade tänkt mig. Jag vill inte se programmet, men kan heller inte låta bli. Jag blir galen. Tycker att de flesta killar är mycket trevliga att titta på, och så sjunger de bra också! Tycker ju om han mark levengood bror är grym, men han måste sluta hålla på så stressande med händerna. Jag får svårt att titta när han håller på så. Men shit vad han kan sjunga. En annan sak jag tänkt på... vem f-n bestämmer vad de ska ha på sig? Grymt fel kläder, och alldeles för mycket kläder också den delen, de är ju helt påpälsade. Jeans, t-shirt och en skön mössa skulle de ha på sig om jag fick bestämma!
Jag har börjt träna innebandy, det är kul. Men var är min bollkänsla? Helt borta verkar det som. Hoppas jag hittar den snart. Match i helgen, få se om jag får vara med. Jag kommer och hälsar på er snart, måste så hur ni har det. Då vill jag fika med kaffe och kaka! Har blivit helt förälskad i kakor...vet faktiskt inte varför, inte helt bra när man inte kan låta bli kakburken, utan är där och nallar hela dagarna. K R A M!

2007-09-26 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback