för cool för sitt bästa

A-A-A-manda! A-A-A-manda!
Grymme där!!
Glöm allt jag skrev i förra inlägget!!
Efter kvällens framträdande så har jag hittat min favorit och denna gången kommer jag inte ändra mig!
Om jag vore hälften så cool som hon så skulle jag ändå inte vara mer än 10 % så cool! 
Nä..jag vet.. det går inte ihop.. men fatta då hur cool jag tycker att hon är!!
Über häftig!

Måste tillägga att Carolina Gynning träffade mitt i prick i gårdagens program då hon försökte trösta Michel:
"Folk kommer fram till mig hela tiden och säger att de inte gillar min röst"
Jag tänker.. KONSTIGT!
Du låter värre än en mistlur!

Samt henner enorma groda:

"Andreas, det är sån skillnad från när jag såg dig första gången... du är så snygg nu"
HALLÅ?!  Är du dum i huvet på riktigt?!
(måste fråga för en del trögar ju ner sig för att de tror att det leder till nån positiv uppmärksamhet)

Det där var en förolämpning, Gynning!! 
INGEN komplimang!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Tillbaka till häftighetssnacket..

Det finns faktiskt en möjlighet att jag kan höja min coolhetsprocent...
nämnligen om jag vågar ha på mig mina nyinköpta "foil" leggings under min nyinköpta svarta (lite väl urringade) klänning när det är dags för utgång på lördag!
Eller så blir det min nyinköpta svarta (lite väl urringade) tunika istället...med ett par jeans till.
Inte riktigt lika tufft..

Men som de brukar säga: Friskt vågat, hälften vunnet.
Undra vad vinsten är i det här fallet?
Idol-Amanda kanske helt plötsligt dyker upp i Borås och säger att jag numera (tack vare mina foil leggings) får vara med i hennes tuffa klubb!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Samtal av ett mycket kärt par efter en mindre shoppingrunda:
- Tyckte du att jag va fin i klänningen?
- Ja, jätte fin..
(paus)
- Jag önskar att jag nån gång kunde hitta nått som du tyckte att jag var sådär "wow-fin" i...
- Men jag tyckte att du var "wow-fin" i klänningen! Skit snygg! As läcker!
- Varför sa du inte wow då?!

Pojkar, pojkar..ett litet råd på vägen..
När ni tycker att er flickvän är sådär wow-fin så säg det..
Jag vet att man ibland kan tro det..men vi tjejer är inga tankeläsare..
Å det spelar ingen roll att du faktiskt sa att hon var söt när ni vaknade i morse..
(eller..det är ju klart det spelar roll.. det är jätte kul att höra att man är söt när man själv tycker att man ser ut som hejkomåhjälp om mornarna)
Vi vill även höra att vi är fina när vi har ansträngt oss för att göra oss fina!
Deal?! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback