så mycket tid men ändå så lite

Problemet med mig är att när jag får för mycket att göra.. så gör jag ingenting istället.
Jag är jätte stressad av allt skolarbete men ändå kan jag inte finna ro till att plugga..
Dagen har jag spenderat framför dumburken och jag har tittat på all skit som sänds på eftermiddagarna!
En annan grej.. det har aldrig vart så roligt att städa och diska som det är nu.. allt är bättre än att öppna den förbaskade nationalekonomiboken!

Idol idag igen då.. bara minuten kvar till röstningen är avslutad.. ikväll är det lite svårt att sia om vem som åker ut.
Tyckte att de flesta skötte sig riktigt bra.. sorgligt nog så undrar jag vad Amanda höll på med i versen.. surt som bara den! Men det kommenterade givetvis inte den tondöva juryn! Asså.. jag fattar inte vad de snackar om hälften av tiden! Hissar de som är kassa och dissar de som är klockrena! Kan de bli sååå annorlunda ut genom  tvn?
Personligen tycker jag att Sam ska få åka hem till skåne igen.. han är väl inte dålig så men han har en röst som inte riktigt tilltalar mig! Sorry..

Imån kommer mamma och pappa på besök.. lillebror också.. hör och häpnad!
Det ska bli mysigt!
Och jag ska äntligen få nya gardiner till vardagsrummet!
(Nä, jag är inte så vuxen än så jag syr mina egna gardiner + att jag har tummen mitt i handen så att säga.)

Nä.. idolomröstningen och sen soffmys!

bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback