festligt

Okej..nu var det några dagar sedan..
Men jag har faktiskt lagt ner min själ i bloggen även om det kanske inte är i form av ett inlägg..
Jag har piffat till den ser ni väl?! Å det är INTE det lättatste.. jag blir snurrig av alla koder!
Hur jag än försökt så vill inte texten ändra utseende.. nu har jag gett upp och det får vara som det är..vilket är en klar förbättring!

----------------------------------------------------------------------------------------------

I lördags var det ju dags för första utgången någonsin här i stan.
Jag fegade ur på leggingsen och klänningen, tunikan också förresten (fast där fegade jag inte ur, jag kom på att jag inte gillade den bara), så det blev nån gammal trasa som jag hittade i garderoben istället.
Jag begav mig till förfesten som skulle hållas i Marias lägenhet vid sju snåret och strax därefter dök resten av festfolket upp.
En tjej som heter Hanna hade släpat med sin pojkvän, Lars, för att Christian inte skulle vara ensam kille. Trist för Lars att Christian nu hade beslutat att han inte skulle med pga en alltför festlig fredagskväll med pokergrabbarna i Götet.
Med på festen var även en tjej vid namn Ellinor som tydligen hade delat lägenhet med en tjej från mina hemtrakter.. Världen visar återigen prov på att den är bra liten iallafall!

Efter lite drygt fyra timmar med mycket tjejsnack (stackars Lars) så begav vi oss ner på stan.
Målet var ett ställe som heter "X&Y" som tydligen skulle va himla käckt. Och jag måste medge att stället var sjukt snyggt och fräscht men....
Please Mr DJ, turn the music down. Helst off!
Skit kass, aphög musik... och ställets andra minus: no room for talking! 
Å hur mycket konstigt, våldsbenäget folk bor det inte i Borås då?!

Men men..skakade rumpa till några låtar, tjejsnackade vidare så gott det gick och lyckades även fastna på min första vimmelbild någonsin! (
http://www.xoy.se/vimmel/?showroom=true&album=2007%2009%2029%20XoY%20Lördag bild nr 21)

Summasummarum:
Vi kan ännu en gång konstatera att förfesten is the place to be!
(herregud va jag slänger mig med engelskan idag då)

-----------------------------------------------------------------------------------------

Börjar blir riktigt, riktigt mycket i skolan nu.
Vet inte hur jag ska hinna med allt.
Vet inte vad jag ska börja!

Jag längtar till första tentorna är avklarade.
Om de går bra så kommer jag kunna känna mig betydligt lugnare resten av min högskoletid! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Det lutar åt att vi får besök i helgen..
Marie, David, Vilma, Max och Niklas kommer kanske hit.
Det ska bli kalasskoj tycker jag!

Nä.. nu ska jag kolla på "vänner".
Det är mig ett riktigt höjdar program!
(och tv:n är min bästa vän)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback