I´m free!

Den sk. dödstentan är avklarad!
Jag tror faktist att den gick riktigt bra!
Kanske inte VG-bra (hallå..det är ju en dödstenta vi snackar om) men bra!
Om jag inte ens blir godkänd så måste jag verkligen vart ute å cyklat!
Men,men.. det återstår att se!

Imån planerar jag att inte röra ett finger på hela dagen.. jag ska inte häller läsa en endaste rad..
Jag ska bara ligga i sängen eller möjligtvis i soffan och titta på all möjlig skit på tv utan att få dåligt samvete ett endaste dugg.
(givetvis bara svenska program eller utländska program utan text eftersom jag inte ska läsa en endaste rad)

På lördag blir det utgång.
Löffe är ju för tillfället i trakterna och det är ju alltid kul att ta en öl eller två med honom och få uppdatering i bag och obag-träsket.

Nästa helg småland!
Ska bli så mysigt att träffa nära och kära igen!
Det ska även bli ganska skönt att slippa laga mat samt slippa diska på några dagar.
Det ska slutligen också bli ganska najst att bli klippt!

Jag ser mycket ljust på den närmaste framtiden!
Och när jag nu sagt bye, bye till tentorna hoppas jag att jag kan göra det samma till mitt konstanta magont!

Det känns som att ett ton med stenar har fallit från mitt bröst!!
LOVELY!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh! Kommer du hem!? Hör av dig då! Puss

2007-11-02 @ 08:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback