Forts. Estland

Jag vet att jag är lat!
Jag vet att jag borde skriva och berätta om Estlandsresan!
Men just nu så orkar jag inte riktigt ta tag i det!

Men visst... kan väl berätta i stora drag!

Höjdpunkter:

1. Min superfina klänning som jag hittade på A&G:s i en galleria i centrala Tallin.
     Alla klädproblem inför deltagande vid två bröllopscemonier är härmed lösta!

2. Alla supernajsa mathak. Trevliga och omväxlande menyer till ännu trevligare priser!
    Mums Mums!

3. Mycket billig och supergod öl! 15 svenska för en bira typ! Nice Price!
     Märket hette Saku. Lägg det på minnet!

4. Mitt och Christians supermysiga dubbelrum!
    Lite små lyxigt med dubbelsäng eftersom vi i vanliga fall trängs i en 90 centimetare!

5. Kul att vara ute och resa med klassen. Gammalt groll var mer eller mindre som bortblåst!

Lågpunkter:

1. Missa Criolla! Mässan vi sjöng varje dag i olika kyrkor!
     Bara en gång kvar sen aldrig, aldrig mer!

2. Sveriges fiasko i Eurovision.
     Men det är ju inte vårt fel. Trist att resten av Europa inte har någon musiksmak!

3. Sjösjuka.
     Jo, den behagade att infinna sig! Både på ditresan och hemresan!

4. Snarkningar!
    Jag nämner inga namn.

Kommentarer
Postat av: Jesper Böckling

Haha.Men jag kan nämna ett namn!
Kristian Brun!
Hehe. Puss kompis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback