bad back

På torsdag åker vi på turné till Estland..vi ska till Tallin..ni vet.. där det är upplopp för att de flyttat ett minnesmonument från andra världkriget... kan bli spännande! Hmm..
Vår ensemble ska hur som helst ha två spelningar där.. en i Svenska kyrkan och en på Cultur Academy.
Det kommer bli roligt men just nu känner jag mig inte så taggad.. kan va att jag mår sisådär bra nu för tiden... min rygg tar kål på mig!!

Igår tex.. fest på skolan.. partybandet spelade.. hade piffat till mig och bar min nya supersöta klänning från H&M..vi dansade och hade roligt.. efter spelningen skulle vi ju rigga tillbaka grejerna in i pavven..dum som jag är hjälper jag till.. (man är ju snäll liksom)
Sen blev det sängen för mig.. ingen fest alls.. fick så ont i ryggen så jag kände mig helt yr och trodde jag skulle kräkas...Så av med partyklänningen och på med mjukisbyxorna och hopp i säng vid kl halv tio.. SUCK!!!
(jag vill bara understryka att yrseln och illamåendet ej berodde på stora mängder alkohol)

Lager 157 har öppnat en butik här i Örebro.. synd att man inte visste det innan man åkte och shoppade upp sin shoppingbudjet förra veckan! :(

Kommentarer
Postat av: kickan

va tråkigt att du har ont i ryggen!! hoppas det blir bättre så du pallar att följa med till tallin.
Ååå lager 157! skoj :D idag har jag jobbat i lysekil, köpte mig björn borg trosor. får passa på när man får rabatt! :)
puss!

2007-05-06 @ 18:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback