vår

Guuuud vilken underbar förmiddag det har varit! Klarblå himmel och strålande sol! Härligt, härligt! På kören sjöng vi vårsånger och alla är liksom mycket gladare nu när våren äntligen har kommit!

Givetvis gick solen i moln nu lagom tills mina lektioner slutade... så nu sitter jag här istället!

Imorgon har vi konsert här på skolan. "Jazz och lite till.." är rubriken!
Kom gärna hit om ni har tid!! Kävesta Folkhögskolas matsal kl. 19.00!

 Sen är det äntligen lugnt med spelningar ett tag! Har varit en i veckan nu tre veckor i rad.. det tar på krafterna vill jag lova..inser mer och mer att jag nog inte skulle palla att hålla på såhär hela mitt liv.

Nästa vecka är det antagningsprov i Örebro till musikhögskolan. Har ju sagt att jag ska göra dem även om jag inte planerar att gå.. men nu känns det som att det tar  emot lite! Jag är så himla rädd för att misslyckas.. även om det nu inte spelar någon roll ifall jag skulle göra det! Självförtroende sökes!

Äsch.. det löser sig! Nu ska jag gå och ta en fika och vänta på att solen ska tiltta fram igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback