si sådär

Jag har skaffat mig en dygnsrytm! Nu blir mamma glad! Det är bara det att när jag nu för en gångs skull har sovmorgon så kan jag inte sova! Jag vaknar lik förbaskat kl 07.30..lite små jobbigt sådär.. för det är skönt att sova!

Spelningen igår gick väl si sådär.. inte lika klockrent som förra veckan.. Vi hade svårt att hålla fokus hela timmen igenom, goofade på en del former och kompet kom aldrig riktigt in i rätt groove. Men publiken verkade uppskatta det ändå.. den lilla publik som var där!

Nu ska vi snart ha fys.. eller yoga om jag ska vara lite mer precis.. se om jag lyckas bli svettig idag... det är ju liksom det som är meningen med fysiskaktivitet.. att man ska ta ut sig..näää yoga är nog inte riktigt min typ av sport! :) För att citera en väldigt vis man: "I sporter använder man boll!" (Gustav Svensson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback