livet leker

Soliga hälsningar från Kävesta Folkhögskola!
Här leker livet då solen har en förmåga att frambringa det bästa humöret hos alla!
Skönt att vara på landet vid den här tiden på året.

Imorgon beger jag mig dock hem till Vrigstad. Har nått så lyxigt som påsklov!
På lördag ska jag göra högskoleprovet men efter det kommer dagarna endast att fyllas av ren lathet!
Framåt påskhelgen kanske en resa till Hunnebostrand inträffar..mysigt!

En annan rolig sak. Jag ska på anställningsintervju för tjänsten som receptionist/stugbokare på Ramsvikscamping i Hunnebostrand. Önskan om en härlig sommar i vackra bohuslän kanske slår in iallafall! :)

Annat:
Idag har jag och min karl vart tillsammans i ett halvår.
Ikväll är det vårfest här på skolan med god mat, tårta och dans till liveband!
Imorgon är det Christians födelsedag och jag ska ge honom massa presenter! Me like! 



"Tack kära år som går
Tack kära dagar som lägger en paus mellan nu och då"

(strof ur "och jag grät mig till sömns" av gruppen Säkert)

(vet att jag tokdissade albumet till en början men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig!)

Lycka*

Kommentarer
Postat av: kickan

åå hoppas på det bästa att du får jobbet i hunnebostrand!
Josef har fixat så jag ska skicka in en ansökan till sportshopen i grebbestad.. så jag hoppas på det bästa där också!
Ikväll ska jag på musikal, var på det igår.. så jävla bra! West side story.. jag satt o rös nästan hela tiden!
Men idag är det lugnt, sitter hemma hos mathias med en liten valp i knät som sover. Vi höres!
pussokram skala en banan!

2007-03-30 @ 12:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback