lägesrapport

Imorgon smäller det!
Jag kommer bergis dö av nervositet!

Ikväll beger jag mig till Moa och Anton.. ska vara inneboende hos dem de här sökdagarna!
(som Joey..eller va säger du Moa?)

Imorgon är det dags igen.. att känna sig sådär liten, ensam och livrädd!
Men det här är ta mig sjutton sista gången!
Sen aldrig, aldrig någonsin mer!

Lägesrapport:
Afro-stycket: "Equinox" av John Coltrane
Funkar fint. Även om mina nerver kanske inte håller till att spela alla de där coola grejerna över solot så kommer det ändå najs!

Piano: "Mera Människa" av Lars Jansson
Är imponerad av mig själv! Trodde aldrig jag skulle lära mig stycket men nu sitter det som berget!

Sång: "Both Sides Now" av Joni Mitchell
Känns inte helt okej då en förkylning är på gång!

Klassiska-stycket: "Dimman Lättar" (ur Helge Rodes skådespel "Modernen") av Carl Nielsen
Här är det drillarna som sätter käppar i hjulet för mig. Men det är inte hela världen om någon blir lite för kort hävdar säkra källor.

Avistan:
Är om jag ska vara ärlig ett litet orosmoment. Jag har legat av mig lite.  Man pysslar ju inte så mycket med noter nu för tiden.

Ensembleledarprovet: Ska lära ut en fyrstämmig trall.
Har tack vare min underbart hjälpsamma pojkvän kommit fram till ett mycket bra upplägg!
Hoppas nerverna kan hålla sig i styr!

Gehörsprovet:
Jag fruktar det och känner om jag kommer misslyckas brutalt på nått så är det just på det här provet.

Musik- och satslära:
Ganska lugn. Några poäng ska jag väl skrapa ihop. Jag menar,så mycket teori som jag har läst i år!



Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL

//Joey

2007-03-19 @ 16:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback