en riktig fegis. (men jag är söt)

Min nya vårjacka!
Äntligen hittade jag en som satt som det skulle!

167628-7
Idag:
Vaknade
alldeles för tidigt och tog efter noga övervägande beslutet att somna om. Vaknade igen (sicken tur) åt frukost. Nyponsoppa med keso. Himla bra påhitt..så mycket matigare och än om man äter den med glass eller grädde eller nått annat onyttigt!
Efter det kollade jag klart på filmen jag somnade ifrån i torsdags..är så hiiimla trött om kvällanrna. Börjar bli gammal. Förr kunde jag minsann vara uppe hela nätterna om jag så ville!
Övade i ca 2 timmar! Bra Karin! Har börjat ligga lite på latsidan om jag ska vara ärlig!
Va en sväng i datasalen.
Åt middag. Kebab i pitabröd. Mums!
Cyklade till statoil och inhandlade massa onyttiga saker samt en film. "Mitt liv som hund". Jag har inte sett den sen jag var 11-12 år eller något.. ska bli trevligt med lite nostalgi ikväll!

Men innan dess... hjälp mig!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Nästa vecka är det antagningsprov till musikhögskolan! Och jag kan inte bestämma mig för om jag ska göra dem eller inte! Visst, att jag inte ska gå där är bestämt sedan länge... men så tänkte jag att det kunde väl vara trevligt att göra proven ändå. Bara för att se hur det går. Nu när det ändå inte spelar någon roll om jag blir godkänd eller inte. Bara för att få ett hum om hur mycket man har lärt sig under de här åren man har pluggat musik.
Sen vore det ett rätt så bra avslut på musikstudierna också.

Jag gillar det här resonemanget!
Visst låter det bra?! 

Men aj vad det tar emot!
Risken att jag misslyckas totalt finns ju. Och jag avskyr att misslyckas! 
Även om det inte spelar någon roll om jag skulle göra det!

Samtidigt vet jag att om jag inte gör proven så kommer jag ångra mig i all oändlighet och gräma mig över att jag var en sån fegis. För jag vet att om jag inte gör det nu så kommer det aldrig bli av!

Åhhhh!


Kommentarer
Postat av: kickis ass seebass

sketsnygg jacka!
och såklart att du ska göra proven!

2007-03-18 @ 14:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback