10-1

tio första:
första bästa kompis: Johanna
första bil: Har aldrig haft nån egen
första kärlek: Jesper
första husdjur: kaninen Pontus
första semester: nån camping någon stans.. Böda kanske?
första jobb: Dan´s Fritidsbod Vrigstad
första köpta skiva: Vet inte. Men första skivan jag ägde var med Carola.
första riktiga kärlek: Per
första piercing: i tungan
första konsert: hmmm..Mora Träsk kanske?!

nio sista:
sista alkoholdrycken: en öl efter spelningen på jazzklubben
sista bilfärd: idag hem från Örebro
sista filmen du såg: åååh.. komer inte ihåg vad den hette ju!
sista ringda telefonsamtal: till mamma
sista bubbelbadet: badar inte badkar?svimmar då!
sista spelade cd: Blandskiva med låtar som vi ska spela med ensemblen
sista kyss: några minuter sen
sista gången du grät: i lördags
sista måltiden: fläskfilé med bearnaise



åtta har du nånsin:
dejtat en av dina bästa kompisar? Hmm.. nja..han var en bra kompis då.
blivit arresterad? Näpp
blivit kär vid första ögonkastet? Kanske inte kär men hyfsat förtjust..
varit på tv? Nä..tror inte det..
fått ditt hjärta krossat? Ja.
sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja.
haft ett one night stand? Nä..
busringt till nån? Ja..

sju saker du inte har på dig:
1. nätstrumpbyxor
2. nått med axelvaddar
3. magtröjor
4. sparkdräkt
5. lackkläder
6. skinnväst
7. tvångströja

sex saker du gjort idag:
1. vaknat.
2. haft lektioner
3. åkt till Örebro
4. varit smakråd 
5. köpt en jacka
6. fyllt i det här

fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Christian (sak å sak?)
2. Skivsamlingen
3. Mina nya vårskor
4. Hålla handen
5. Solen

fyra personer du kan berätta allt för:
1. Christian
2. Natta
3. Kickan
4. dagboken

tre val:
svart eller vitt? svart
sommar eller vinter? sommar
choklad eller chips? chips

två saker att göra innan du dör.
1. Åka jorden runt
2. Känna mig helt genomlycklig

en sak du ångrar:
1. Inget speciellt så.
    Om jag hade gjort andra val så kanske jag inte hade varit den jag är idag.
    Å det vore ju trist! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback