Sommar med allt vad det innebär!

Hittills:
Jag har gjort precis ingenting.. skönt ibland.. någon dag sådär när det sker frivilligt.. bara slöa å så.

Lillebror har tagit studenten.. kul för honom! INte mer än att man kände sig lite stolt.
(Just nu går han mig dock på nerverna. Tur att han jobbar om dagarna.)

Christian har vart här hemma. Traffade iaf halva släkten på studenten. Det var najs.
Vi var på trippel parmiddag hos Nathalie och Erik tillsammans med Anna och Viktor. (vuxenpoängen haglar)
En kväll där tjejerna spöade killarna i kubb två gånger om!
Vi grillade, drack gott, spelade spel och tjötade en hel del! 
Vi tillbringade även 2 tokmysiga dagar all alone vid hemliga stället. ME LIKE!

Begav oss till västkusten. Hunnebostrand i mitt hjärta!
Tillbringade de två underbaraste veckorna i mitt liv. Typ.
Vi spelade minigolf.. några gånger.. har startat en inbördes tävling här under sommaren. 1-1 än så länge!
En tidig fredagsmorgon tog vi med oss frukost och åkte ut till Hamburgö där vi myste på en klippa vid havet. LOVELY!
Fick Kävestabesök... trevligt.. men det var inte de sundaste dagarna i mitt liv!
Firade även midsommar i regnet.. även det en lyckad kväll!

Nu har jag återvänt till Vrigstad och börjat jobba. Har även hunit med att dra på mig en otrevlig förkylning, hängt med Johanna, skaffat lägenhet, inhandlat ett soffbord och en fåtölj på blocket för sammanlagda 300 kr. BILLIGT!

Har även kommit på att jag vill gå en annan utbildning! FÖRSENT!

Igår var jag hos Emma och Oskar och spelade "Guitar Hero". Ja, någon vidare bra gitarrist lär jag väl aldrig bli!
Fick även pannkakaor.. det var längesen...

"sommaren är kort...det mesta regnar bort..."
Ja, slusken vet vad han pratar om... lär väl inte bli brun i år heller! BLA BLA BLA SNYFT!

Siktet inställt på vecka 29 då det åter igen bär av till Hunnebostrand! LÄNGTAR!


Tips:
Kolla bilddagboken!

Kommentarer
Postat av: kristin

åå va skoj att ni har fått lägenhet nu!

2007-07-14 @ 14:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback