Sådär ja!

Har precis kommit hem från jobbet... trött.. men det går ganska bra ändå!
Tycker inte alls det är så himla tråkigt längre.. missförstå mig rätt nu.. det är fortfarande inte kul..!!

Ledningen har beslutat att införa ett pris för den de upplever säljer mest och är gladast och käckast under sommaren.
Jag vet inte vad det är för pris men man vill ju vinna va! ;)
Så.. jag gör så gott jag kan...

Igår kom ännu en trevlig överraskning gällande vår lägenhet.. den ska visst renoveras och jag får välja tapeter till alla rummen själv!
LYCKA!
Sen visade det iofs att jag bara fick välja ur två kataloger.. å det var ju inte de snyggaste tapeterna jag sett.. men men.. allt kommer ju va nytt när vi flyttar in! Å det är inte fy skam!!

Tänkte egentligen bara skriva för att tillägna några rader till mina kära föräldrar..de kände sig lite bortglömda.. iaf pappa!
Så nu så... NI ÄR GULD VÄRDA!!
(Å pappa.. vilken toppenkväll vi hade du och jag när vi var uppe och tittade på fotboll!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback