fy tjyven!

Det har varit en bra sommar hittills..
(glömde visst tillägga peppar, peppar ta i trä)
Ingen igelkott så långt ögat kan nå på hela sommaren!
Passar mig perfekt då det kryllade av dem förra sommaren och jag var nära upplösningstillstånd!

(för er som inte kan historien så kan jag ju upplysa er om att mitt förflutna med igelkottarna inte alls är angenämt och att jag tycker de är lika vidriga som ni tycker att ormar, råttor och spindlar är. )

Men så idag.. när solen för en gåns skull visade sig och jag satt ute på personalverandan med minibossen och tog en kaffe!
Ja ni förstår var den här storyn är på väg...

Först hörde jag prassel och blev lite hispig.
Jag tänkte:
- Tjyven också! Nu är det dags igen..
(panik, panik, panik)
30 sekunder senare utbrister minibossen:
- Titta! Där är ju igelkotten som bor här!

Vadå bor!?!?!?!?!?!?!
Jaha.. det var sista gången jag använder personalingången den här sommaren!
(skit, skit, skit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback