Trött och irriterad grubblare söker genväg till framgång.

Låt mig se.. efter jullovet har jag gått nästan exakt 2 ½ dag i skolan.. och jag är helt slut! Känner helt utsliten. Det kan kanske bero på att jag inte är helt frisk ännu men faktum är att det är riktigt mycket nu..gällande allting! Har övat mycket  mer än vanligt..det tar på krafterna men jag måste ju! Annars kommer jag aldrig sätta den där förbaskade skit låten! Jag har börjat att avsky den.. redan.. och det är typ en månad kvar till konsert! Känns lovande det här!

Å sen grubblar jag, å grubblar, å grubblar, å grubblar, å.......... ja ni fattar! Jag är trött på det här att bara ta ett år i taget.. just nu grubblar jag mycket på en långsiktigplan över mitt liv och allt vad den skulle innebära. Det är många bitar som ska falla på plats.
Jag måste lära mig trolla också. Jag skulle behöva trolla upp mina betyg lite förstår ni.. Åhh, om man ändå kunde göra något åt dem som inte innefattar komvux ett år först..Skulle så himla gärna vilja utbilda mig till sjukgymnast ju...och gärna nu på en gång! Suck! Jag tycker inte om den där framtiden som bara kryper närmre och närmre. Snart måsta min beslutsångest bestämma sig. Vore kul med lite alternativ!

Två personer (brudar) gör mig ständigt irriterad. Jag vill inte vara irriterad men det är sjukt svårt att låta bli!

Jobbigt att denna bloggen mest kan liknas vid en klagomur just nu.. men det blir väl bättre någon gång hoppas jag! Nä.. nu ska jag gå och dra något gammalt över mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback