så nära men ändå så långt borta

Lördag..klockan är 15.40 och jag har inte gjort något vettigt på hela dagen! Gud va trött man blir när man sover för länge. Men det kan man väl unna sig någon gång ibland när man stiger upp tidigt alla andra dagar i veckan. Idag kändes det som det behövdes. Vi satt nämligen upp till två inatt och spelade ett evighetsspel som heter Settlers. Jag har lovat mig själv att den dagen jag vinner i det spelet så ska jag aldrig mer spela det. Igår var jag riktigt nära. Men nära räcker ju sällan till som vi alla vet!

Igår var vi en sväng till Örebro. Vi skulle egentligen bara handla mat men sen blev det lite shopping också. Tänk att det är så svårt att låte bli! Jag fyndade inga reavaror..tyvärr.. hittar sällan något på rea men kom undan billigt ändå. Tillökningen i garderoben bestod av en grå/röd randig tröja från Gina och sen en grön topp med sidenband runt midjan från H&M. Jätte tjusigt om jag får säga det själv! Har även hittat jätte fina sommarskor i Josefssonskatalogen (hör och häpnad) men det känns lite tidigt att lägga pengar på det just nu. Det är ju vinter ute liksom.

Igår hände även nästan det otänkbara. Jag var så nära, så nära att spöa min karl i pingis. 21-19! Så nära men ändå så långt borta. Sen gymmade jag för första gången sen i början av december tror jag. Det känns idag kan jag lova. Pallar knappt att lyfta armarna ju!

Jaja.. börjar bli hungring.. ska nog undersöka vad som står på menyn idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback