Jag har aldrig tyckt särskilt illa om måndagar..

men det gör jag nu för tiden!
Åter igen har jag med nöd och näppe överlevt ännu en spela standards lektion. Asså, om folk bara kunde förstå min enorma ångest varje måndag morgon när jag vaknar och inser att idag klockan 13.40 är det dags igen! Stå och spela solo efter solo över låtar, ackord och skalor som jag inte ens kan!! Inför en hel skock med killar som alla spelar tusen gånger bättre än mig!! Att gå upp där efter Jonas eller Jesper som precis har kört ett skiiit grymt saxofonsolo får mig att vilja sjunka genom jorden!
Men nu är det över.. för den här gången..
 
Börjar känna mig jäkligt ofräsch. Vi har fortfarande inget varmvatten och det ska mycket till innan jag ställer mig i en dusch där vattnet knappast överstigen 8 grader! Håret är fett och äckligt. Men ingen lider nog av det eftersom alla på internatet verkar resonera likadant som jag..

Igår hade jag och Christian söndagsmys. Vi gjorde krabbelurer (små,små plättar), delade på en liter mjölk och kollade på film. Massa mys!

Vi hade fått hem massa högskolakataloger idag.. funderar på att gå hem, krypa ner i sängen och lusläsa dem nu.. Ja, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback