I said brrr, It's cold in here!

Blogg asså.. ja.. det kan väl vara lite kul.. vuxen poängen bara regnar över mig... eller?

Idag.. söndag.. Vi sov länge.. sen låg vi kvar ännu längre.. ingen av oss var speciellt sugen på att sticka ut någon kroppsdel utanför täcket.. Vi har nämligen inte haft någon värme på internatet nu på tre dagar! Det är ruskigt kallt! Varmvatten är en annan sak som vi också saknar.. det tar emot att duscha om jag säger så!

Kom tillbaka till skolan i måndags. Lovet har verkligen varit toppen så jag var inte jätte sugen på att börja igen. Det behövde jag inte heller för i tisdags när jag vaknade hade jag feber och förkylningen jag har kännt av i några veckor bröt ut! Så det var bara till att stanna i sängen där jag blev kvar hela skolveckan ut.
Finns det något långtråkigare än att vara sjuk? Tror att det hamnar ganska högt upp på listan iallafall.
 
Igår tog vi oss en tripp till Örebro för att se på fotboll med Moa, Anton och Jens! Manchester United- Aston Villa. Henke är grym! Scorade dock inte igår. Sen hade jag världens uslaste spelkväll. Först åkte jag ut först i poker, sen kom jag näst sist i plump och i andra plumpomgången kom jag sist! Tuffa tider!

Har fått en sjukt svår låt till ensemblen. Egentligen är den väl kanske inte så svår men den går så fort bara! "Spain" av Chick Corea om det är någon som hört den? Har vart nere i pavven och försökt sätta den nu i två timmar.. blir galen när jag inte kan saker på en gång! Men allt ska väl inte gå som på räls antar jag! Det är bara att jobba på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback