för lite helg och för mycket standards

Helgerna går på tok för snabbt! Veckorna går i och för sig också ganska fort.. all tid bara rinner iväg och man hinner oftast inte med hälften av det man skulle vilja göra.

I lördags var jag och tittade på Christian och resten av hans ensembel när de var förband på Hallsbergs jazzklubb. De var jätte duktiga..och det svängde duktigt!! Huvudbandet var väl inte lika mycket att hurra för. Det är för lite show över en jazztrio tycker jag..

Annars så vi väl mest tagit det lugnt, myst, tittat på film, ätit god mat (himla bra att jag skaffat mig en karl som är hemma i köket) och så det viktigaste av allt.. Jag vann, för första gången någonsin, i Settlers!!
Den segern kommer jag att leva på länge!!

Idag är det måndag.. har precis haft spela standardslektion.. och det var ju ungefär lika roligt som vanligt! Det är egentligen jätte bra lektioner.. finns ingen annan lektion som man lär sig så mycket på... men ändå.. denna press.. denna ångest! Hu.. rysligt!

Nu har jag slutat för dagen.. men det blir nog en del övning ikväll.. vi har första spelningen på onsdag..ska ut och göra reklam för skolan på olika gymnasium.. det ska nog gå bra ska ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback