drar en ljup suck

Visst är det rent ut sagt för jäkligt att träningsvärken är som värst två dagar efter man har tränat! Jag menar, om man nu tittar på min gårdag så hade jag enormt mycket träningsvärk. Så då gick ju jag runt där hela dagen och fasade för morgondagen..alltså idag.. och det med all rätt för det här är nog det värsta jag vart med om i träningsvärksväg!

Annars? Jo, tackar som frågar.. jag har ganska tråkigt faktiskt. Alla har fullt upp med sitt... å det finns ju inte så mycket att hitta på här ute mitt i ingenstans.. förutom att umgås... med alla.. som är fullt upptagna med sitt! I dessa alla inkluderas nu för tiden även min karl.. Så det är lite ensamt emellanåt.. och tråkigt.. som sagt!


Nu har jag iallafall valt ut alla stycken som jag ska spela på sökningsproven. Det känns bra.. nu är det bara till att öva på dem till de sitter. Jag ska t.ex spela ett klassiskt stycke på flöjt.. det var ett tag sen vill  jag lova.. många drillar blir det.. har aldrig vart särskilt haj på det där så det är väl på tiden att jag tvingas lära mig det!  
 
Var lite sugen på att åka hem i helgen. Börjar tröttna på det här stället eller kanske mest på vissa människor. Ja,ja..jag vet att man inte behöver älska alla.. man klarar sig så bra ändå så.. Men när man praktiskt taget bor med dem! Ni fattar..

Jaja, vart var jag.. hmm.. just det.. åka hem.. men det är ju knappt lönt.. man hinner liksom hem och vända! Men det var en fin tanke! :) Tror jag ska ringa till Moa och Anton och planera in något helgmys istället!

Nä men ser man på..där har jag något att underhålla mig med i de kommande 10 minuterna..minst! Snart har jag även slösat bort en timme av mitt dyrbara liv genom att sitta här och uggla! Livet leker! ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback