najs å så

Jag är äntligen tillbaka på skolan!
Visst jag trivs med att vara hemma ett tag.. men när mamma och pappa jobbar, lillebror är i skolan och mina kompisar likaså så är det inte lätt att fördriva tiden! Inte så kul att umgås med sig själv i längden!
Men det har varit najs att komma härifrån ett tag.. träffa familjen å så!

Grattis lillebror.. halva vägen till körkortet avklarad! Nu är det bara uppkörningen kvar! Det klarar du!

Träffade Natta några gånger på lovet! Tycker så mycket om dig! En sann vän!

Shoppade med Moa igår när jag kom med tåget! En annan stjärna som lyser solklart! Vi är verkligen inte tysta en minut när vi träffas! Så skönt att prata med dig!

Nytt i mitt liv: ny frisyr, ny hårfärg, en fin fin solbränna, ett par röda jeans och glasögon!


Nu ska jag hemmåt och mysa  med världens bästa pojkvän!

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback