humörsvängningar

Dagen började så himla bra...och jag har varit pigg och glad hela dagen.. tills nu! Allt känns skit.. har börjat få värsta humörsvängningarna! Jag orkar inte ha dem! Det som fick humöret att sjunka var att jag hade fått en påminnelse om att betala hyran.. men grejen är att jag redan har betalat den! Jag VET att jag redan har det! Jaja.. det ordnar sig väl...Men det är alltid såhär...någon liten skit sak som kör mitt humör i botten framåt middagstid!

Imorgon ska vi till Västerås och göra reklam för skolan.. känns lagom lönt när det enda man ska delta i är kören. Orkar inte och vill inte! Jag har så himla mycket annat som jag måste göra.. men det är ju lärorikt att åka buss i femtioelva timmar också! NOT!!

Första "riktiga" spelningen närmar sig också. Idag har vi spikat repetoaren. Med på den är 3 låtar som vi inte ens har spelat ännu.. det känns tryggt! Not! (ironin flödar)

Va ska jag göra med mitt liv..?! Det enda jag är säker på att jag vill är att tillbringa kommande år med någon som jag håller mycket kär... men med min vanliga tur kommer väl knappast den önskan slå in heller!

Hur många ögonfransar ska jag behöva blåsa iväg?!


Kommentarer
Postat av: jesper

Nä men.
Nu måste jag få säga samma sak till dig som du sa till mig.
Om du vill prata med någon så finns jag alltid(!) där.
Ok? Jag, om någon, vet hur det är att ha humörsvängningar.
Så jag finns alltid där. I rummet bredvid:)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback