det bästa på länge!

Okej.. jag vet att det har tjatats om allahjärtans dag lite väl länge nu.. men måste bara berätta om den typ mysigaste kvällen på mycket, mycket länge!
Vi åkte in till Örebro efter middagen.. filmen vi ville se började inte förrän kl 21 så först gick vi en timme på stan.. jag fyndade tre plagg.. det var inte riktigt meningen men jag kunde inte låta bli! Sen dick vi och fikade i en och en halv timme.. åt jätte god äppelkaka med vaniljsås! Ca: 20.30 begav vi oss åter till bion. Filmen vi valt att se hette The Departed och höll på i drygt  två och en halv timme! Mycket mys!

Imorgon är det sista skoldagen innan lovet.. beger mig hem till småland på lördag! Där väntar tandläkarbesök och optikerbesök: Ska försöka bli klippt också hade jag tänkt! Är väl hemma tills på torsdag eller fredag.. vi får se! 

Nu ska jag gå och städa mitt rum.. jag vägrar att återvända till det där bombnerslaget en gång till!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback