Heeelt galet!

Hallå ja...

Jag tror att jag har ett problem.. eller rättare sagt..
Jag VET att jag har det!
Hur ska jag klara av att stiga upp kl 04.45 imorgon?
(och på lördag och på söndag)
Har ju inte stigit upp innan kl 11 på typ en månad!
OH MY GOD!!

Livet som frukostvärdinna!
Låter faktiskt ganska glammit... tänk om det ändå vore det!


Igår var jag en annan sorts värdinna.. värdinna helt enkelt.
En festlig sådan!
Hade en liten grilltillställning som sen inte blev en grilltillställning utan mer en tacopajtillställning pga. regn.
(Ja ni läser rätt. Jag, Karin Johansson, världens sämsta kock, gjorde en tacopaj alldeles själv. Nästan.)
Senare visade det sig att tacopajstillställningen lika gärna kunde fortsatt vara en grilltillställning efter som det klarnade upp och solen återvände.
SMHI ljuger!!
(man kan inte lita på nån nu för tiden) I

Iaf. Trevligaste kvällen på länge spenderades tillsammans med..
Christian och Hillevi (kävestakompisar), Emma och Oskar, samt Nathalie och Becka Larsdotter!
Åt gott (faktiskt).
Drack gott (likör  43 med mjölk texempel).
Pratade massa.
Spelade "alias" (den mest hysteriska timmen någonsin)
Snackade mer.
Avslutade kvällen med en runda plump.
 
Heeeelt galen kväll!
Galet rolig helt enkelt! Galet najs!


(Vakta bilddagboken. Uppdatering sker inom kort)
 


Nu är det bara tre jobbdagar kvar och kl 16.01 på söndag bär det åter igen av till västkusten!
LYCKA!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hade jättekul igår! Tack för det!! Puss

2007-08-09 @ 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback