Skinnskattebergs Kulturfestival

Ja.. efter mycket om och men kom jag då iväg till Skinkan igen!
Kändes hel skumt..nästan som att man aldrig hade varit där i från..allt var så bekant.
Förutom alla okända ansikten som på något vis inte passade in!
Träffade dock Inga-Britt, Ulrika, Janne, Rebecka, Jerker, Henry.. personal som var glada att se oss!

Vi kom ganska lagom till att Jeremias band Them Jacks skulle börja spela!
http://www.myspace.com/themjacks  
De var verkligen skit bra.. och det säger jag inte bara för att vara snäll.. tror att de kommer att lyckas.. hoppas det iallafall! Jerre har ju bestämt sig.. han SKA bli rockstjärna!


Så det var jag, Moa, Anton, Julia, Jeremia, Gustav, Marco som återförenades denna kväll.. Man träffas för sällan! Vi hade verkligen jätte roligt! Spelade och sjöng de gamla hitsen och tog några öl. Som på den gamla goda tiden helt enkelt! Sax-Henke kom även dit och bidrog med trevligt sällskap.

Gick och lyssnade på Vrat Na Vrat.
http://www.myspace.com/vratnavrat 
Ett balkanband som Max och Mats (klasskompisar till mig här på Kävesta) spelar i. Skit bra de också!
Så samspelta! Och så är det ju så härliga rytmer och harmonier i sån där musik! Me like!

Stört skön kväll! Ångrar absolut inte att jag åkte!

Framöver då?
Lediga måndag och tisdag!
Valborg..brasa, grillning om vädret tillåter, öl, raketer och massa massa mys!
Lunchkonsert på onsdag. Då komer Gustav hit och söker.
Vi ska också ha clinic med Peter Damin.

Ja.. nu vet ni!

Vet ni vad förresten?
I Hudiksvall vet de inte att "liten" böjs till "små" i plural... sorgligt! ;) 

"När vi var liten"
(sagt av Julia Bryngelsson och Christian Tellin)

Kommentarer
Postat av: Skabbmia

Menar du Hudiksvall rätterskan?

2007-05-01 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback