opepp

Lördag. Mysigt med helg. Om det inte vore för den förbaskade spelningen ikväll. Har aldrig känt mig så opepp inför en spelning som nu. Men jag är ju så illa tvungen! Men som den kloke Jesper sa: "Karin, kommer du ihåg känslan från förra spelningen på jazzklubben?
Visst gör jag det. Ville gå upp på scenen igen å igen å igen... Jag tycker ju det är så himla roligt egentligen!

Har suttit här och jobbat på mina presentationer. Orka, orka, orka!
Ska öva hela dagen på att säga Miles Davis för jag tänker inte upprepa förra konsertens felsägning! Never!

Blev inget med utgången igår. Trist kan man tycka. Men vi var helt enkelt för slitna från i torsdags. Jag börjar bli gammal. Tre öl och jag blir bakis! Herregud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback