jodå.. så att ehh

Idag. Kävestadagen. Sol. Mycket bra!
Jag ska inte göra något förrän kl två. Så jag softar lite.
Känner mig inte helt kry. Det börjar bli ett alltför regelbundet inslag i mitt liv. Suck!

Snart dyker dock nära och kära upp. Ska bli otroligt roligt!

Ringde chefen på gamla jobbet igår. Dags att böna och be tänkte jag. Men nu var det så att de hade hoppats så mycket på att jag skulle vilja jobba hos dem i sommar igen så de hade hållt en plats åt mig! Helt sjukt snällt!
Jag skulle återkomma i mitten av nästa vecka med definitivt besked. Väntar ju fortfarande på svar från de två restaurangerna i Hunnebo. Ganska trist att drömmen om en hel sommar vid kusten tillsammans med Christian går i kras. Men vi får lösa det. Allt går om man bara vill!

Ikväll blir det party. Lagom sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback