hissa och dissa

Kan man ha en sådan här klänning på en student och på ett bröllop?! ---->167628-8
(asså, som gäst på båda tillställningarna)
Hissa gär
na.. eller dissa!

Nu vet jag helt säkert (till min stora besvikelse) att man inte kan beställa från forever21.
Jag mailade t.o.m till deras kundsevice och frågade! Himla skit!

Annars.
Det börjar pirra lite i magen inför intervjun på torsdag!
Det är ju ganska mycket som står på spel!
Jag vill så gärna ha det jobbet och jag vill så gärna inte bo i Vrigstad i sommar!

På lördag är det dags för Kävestadagen!
Program från kl 11.00-17.00
Kl. 15.00 kan ni se kören sjunga in våren utanför skolhuset och klockan 15.40 så har vi ett litet JPR-café i aulan! Gratis fika!

Ska bli roligt!
Särskilt då mamma och pappa kommer.. och Kickan.. och allas vår favorit expeditionissa, Inga-Britt Good!
Massa folk som man saknar titt som tätt!


Kommentarer
Postat av: kickan

ja det ska bli himla skoj att lyssna på er!! snygg klänning!

2007-04-19 @ 19:37:51
Postat av: Emma

Den klänningen ser precis ut som dig! Ser tom ut som att det är du som har på dig den på bilden!

2007-04-20 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback