hej hopp

Medger att jag har legat på latsidan på sista tiden.. men nu ska det bli ändring på det! Lovar att uppdatera oftare!

Detta har hänt sen sist:

Har vart hemma på lov. Det var väl trevligt. Träffa familj och kompisar och så. Var och shoppade massa fina vår och sommarkläder tillsammans med världens bästa mamma! (min då förstås) Synd bara att jag skulle bli sjuk lagom till påskhelgen som skulle firas med pojkvännen i Hunnebostrand. Men det gick det med. Det som inte dödar härdar.. eller hur var det nu man sa?!

Vår har blivit vinter som nu igen har blivit vår. Skönt att snö och annat rusk bara stannade några dagar. Hoppas den aldrig återvänder för jag känner mer och mer att det här med vår är ett riktigt bra påhitt!

Nu är vi tillbaka på skolan. Där allt är som vanligt. Sova, äta, öva och umgås. 
På lördag har vi spelning på jazzklubben i Hallsberg. Vi är förband åt Ulf Wakenius. (detta säger väl inte er där hemma så mycket men då kan jag berätta att han är ganska framstående i jazzsvängen) 
Om ni inte har något annat för er så kan ni väl titta dit! Tiden är 19.00!

Har suttit nu med ansökningarna till högskolan. Ska skicka iväg dem imorgon. Är fortfarande lite kluven. Vet inte riktigt vilket jag helst vill. Ska klura lite till på en bra lösning. Va inne och kollade lägenheter igår också. Kommer nog inte bli några problem...nä!

Ja.. så.. då var det nog inget mer!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback