fy tjyven

Fösta dagen på de sista veckorna! Började stadigt med två timmar kör!
Betvivlar att jag kommer överleva det här.
Asså, jag tycker egentligen att det är helt ok med kör.
Men den här mässan som vi håller på med.. såååå tråkig!
Fy skit!

Fest i lördags efter en lyckad kävestadag!
Dans i matsalen till ett grymt partyband! Har träningsvärk i vaderna!
Sen lite öl och trevligt umgänge på internatet!
Natta som förvanat oss om att hon planerade att "supa sig till apstadiet" lyckades!
Grattis!
Själv var jag ganska sliten så det blev en relativt tidig kväll.
Jag hörde ju inte till dem som gick och la sig kl 6 precis!

Igår var värsta slödagen. Kollade på fyra filmer!
Jag förlåter mig själv!

Kommentarer
Postat av: kickan

jag förlåter dig också!
tack för en underbar helg. jag håller tummarna för att du får nått jobb på kusten. det vore roligt.
vi hörs!
pussokram

2007-04-23 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback